środa, 5 lutego 2014

Już jestem

Trochę się zaniedbałem z tym pisaniem, powód jest taki, iż większość czasu jaki ( jeszcze ) posiadam poświęciłem stronie internetowej, na której jest sklep. Nie wiedziałem, że to tyle kosztuje czasu, nerwów i ... Już trochę produktów tam wprowadziłem i nam czas, aby coś napisać.
      Dużo się mówi o Walentynkach, no bo to przecież za kilka dni. Jedni już przygotowali się na to święto, inni zagonieni, pozostawiają to na ostatnią chwilę. Ale czy można zapomnieć o takim święcie? O wszystkim można zapomnieć, to pewnie i o tym. Ale nie powinni zapomnieć o tym naprawdę zakochani. Jest to jedyny taki dzień w roku, a ja chciałbym, aby taki dzień trał rok. Rok to też mało, ale zawsze więcej niż dzień. Dla zakochanych czas i tak przecież nie biegnie. Prawda? Liczą się chwile spędzone razem. Jesteśmy zatem szczęśliwi, uśmiechnięci, pobudzeni. Bardzo dobrze! I tak niech będzie w ten dzień, bądźcie razem. Niech Wasze święto wiecznie trwa.


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajne serduszko, czy jest jeszcze dostępne w sklepie internetowym?

Unknown pisze...

Mamy jeszcze kilka, ale proszę się pospieszyć, bo zainteresowanie jest duże