czwartek, 26 grudnia 2013

Otwarcie mydlarni







Mydlarnia  rozpoczęła swoją działalność  od  połowy grudnia 2013 r.  Posiadamy  w ofercie ponad 50 rodzajów mydeł i balsamów ręcznie wytwarzanych. Każde mydło jest oryginalne i unikatowe.
Do produkcji mydeł i balsamów nie stosowano masowych technik jak 
w klasycznych zakładach chemicznych, są projektowane indywidualnie
w niewielkich partiach, według sprawdzonych receptur.

Mydła nie są konserwowane chemicznie, gdyż zawierają naturalny ekstrakt z pestek grejpfruta, są wykonane w oparciu o surowce hypoalergiczne. Polecane są dla dzieci, niemowląt i osób o skórze o skłonnościach alergicznych.


PS. Dlaczego mydlarnia? Facet wybrał kosmetyki?!
Lubię  naturę  dlatego  naturalne  kosmetyki, nie produkowane w wielkich  fabrykach, na  dużą  skalę, ale  ręcznie  robione   z produktów, które każdy zna. Przed pierwszym zamówieniem towaru musiałem sprawdzić  jak wygląda produkcja tych kosmetyków, wziąłem więc całą rodzinkę do samochodu i ruszyliśmy do krainy mydła. To co zobaczyliśmy na miejscu upewniło mnie, że tym właśnie powinienem  się  zająć. Mówię  Wam  jakie  zapachy, jakie kolory, a  do  tego  wszystko         w sterylnych warunkach.  Ludzie bardzo życzliwi, kompetentni, otwarci. Pozostało mi tylko wypróbować produkty, nie wszystkie, ale wybrane. Na pierwszy rzut oka mydła trochę inne niż w sklepie zwyczajnym, bardziej kolorowe, emitują zapachy, które nie sposób opisać, po dotknięciu bardzo gładkie, delikatne, przyjemne w dotyku. Nie pienią się tak  jak zwykłe, mają piankę bardzo delikatną, skóra po umyciu wygląda prawie jak nowa, jest dodatkowo nawilżona, pachnąca. Mydła te smakowałem na różne sposoby: kolor, zapach, składniki, właściwości, zużycie i nie mogłem doszukać się mankamentów. Myślę sobie mam ! Cena. Może cena jest wyższa od tych mydeł z półki sklepowej, ale przecież to nie produkuje fabryka w ilościach milion sztuk na godzinę, nie robią tego maszyny, to po prostu produkują ludzie z pasją. To są produkty handmade.


tu jesteśmy:

https://www.facebook.com/mydlarniapaula

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tak trzymaj, popieram.

Unknown pisze...

Będę się starał