piątek, 27 grudnia 2013

Pachnąca Yankee Candle

      Znajoma opowiedziała mi o produktach Yankee Candle. Pomyślałem sobie,  takie tam świeczki, pewnie takie same mogę dostać w każdym hipermarkecie. Może za niższą cenę. Jednak nigdzie nie mogłem ich dostać, pytałem tu i tam ale nic. Dopiero młoda sprzedawczyni w jednym sklepie powiedziała, abym zobaczył sobie na allegro. Tak też zrobiłem i wielkie było moje zdziwienie ile tam jest tych ogłoszeń. Postanowiłem zamówić partię tych świec na próbę. Długo czekałem na dostawę. Gdy dotarła, natychmiast ją rozpakowałem. Już przy rozcięciu pudełka zaczął się wydobywać niesamowity zapach, myślę co jest, dali mi jakieś zapachy razem z tymi świeczkami. Rozpakowałem wszystko i wtedy do mnie dotarło, to jest zapach tych świec. Niesamowity! Nie zdawałem sobie wcześniej sprawy, że to tak mocno pachnie i to bez ich zapalenia. Każda świeca pachnie inaczej. Najbardziej jednak zainteresował mnie zapach black coconut, jest super. Postawiłem w moim pokoju małego samlpera na noc, stał sobie nierozpakowany. Rano w pokoju był taki fantastyczny zapach, że nie mogłem z niego wyjść. Wtedy   zrozumiałem   różnicę między świecami  z  USA ( tam są produkowane ), a produktami, które próbują z nimi konkurować.
  Po lekturze w internecie dowiedziałem się więcej o tych produktach. Główna siedziba firmy Yankee Candle znajduje się w Stanach Zjednoczonych w South Deerfield w Massachusetts. Tam produkowane są wszystkie dostępne świece. Fabryka jest bardzo nowoczesna. W 1999 r. firma Yankee Candle otworzyła europejską siedzibę w Bristolu w Anglii.
Obecnie firma  Yankee Candle z ofertą  ponad  150  zapachów,  ma  największy   na  świecie  wybór   świec zapachowych.  W asortymencie firmy znajdują się również inne produkty zapachowe do domu, takie jak: pałeczki zapachowe, elektryczne odswieżacze powietrza i spray'e do pomieszczeń.  Dopełnieniem  oferty  są  produkty   zapachowe  do   samochodu,    i  innych małych przestrzeni oraz akcesoria do świec.
Sampler



Świece w słoikach 
z serii Classic to wizytówka firmy Yankee Candle. Najbardziej charakterystyczny kształt świecy, rozpoznawalny na całym świecie. Dostępne w trzech rozmiarach:
słoik mały - czas palenia: 25 – 40h
słoik średni - czas palenia: 60 – 90h
słoik duży - czas palenia: 110 – 150h
Samplery - małe świece, pozwalające wypróbować wiele zapachów i wybrać swój ulubiony. Samplery całkowicie rozpuszczają się podczas palenia, więc muszą być umieszczone w odpowiednim świeczniku, uniemożliwiającym rozlanie się świecy. Samplery palą się do około 15 godzin.
           Obecnie po   ostatniej   dostawie   świec, w    mydlarni   pozostały   nam   po kilka   sztuk    dużych,  średnich    i    małych   świec   oraz   kilkanaście   zapachów semplerów. Są też jeszcze zapachy do    domu  i samochodów oraz świeczniki do semplerów. 

car jar 




Brak komentarzy: